Jak profesjonalnie zorganizować swoją pracę

Teraz nadszedł czas, aby przyjrzeć się wszystkiemu, co zgromadziłeś w ciągu roku i zorganizować swoją pracę.

Czy twoje biurko wygląda na trochę zaniedbane i zdezorganizowane? Wraz ze zbliżającymi się świętami Bożego Narodzenia nadszedł czas, aby przyjrzeć się wszystkiemu, co zgromadziłeś w ciągu roku i zorganizować swoją pracę.

Możesz mieć na biurku rozproszone segregatory, portfele dokumentów i akta. Kiedy ostatni raz spojrzałeś na zawartość?

Może zainwestowałeś w jakieś dzielniki indeksów, ale nigdy nie udało ci się opracować systemu, w którym mógłbyś je dobrze wykorzystać. Dlaczego więc nie poświęcisz około godziny w tym tygodniu na uporządkowanie chaosu?

Top Tips to Organise Your Work Files

Szybkie wejście w nawyk składania dokumentów pozwoli Ci zachować sprawność i porządek.

  1. Ile plików potrzebujesz? Czy potrzebujesz jednego na temat, czy też niektóre tematy mogą być podzielone na podkategorie? Jaki jest odpowiedni plik dla Ciebie? Plik z segregatorem lub dźwignią? Wszyscy mamy tendencję do przepełniania naszych plików, więc ważne jest, aby wziąć pod uwagę ilość pracy papierkowej, jaką każdy z nich będzie musiał wykonać. Wybierz plik o odpowiedniej pojemności dla Twoich wymagań. W przypadku dokumentów takich jak przewodniki szkoleniowe lub materiały referencyjne, do których regularnie się odwołujesz, lepszym wyborem może być Elba Polyvision A4 Display Book, aby utrzymać zawartość w dobrym stanie. Do ochrony ważnych dokumentów papierowych należy używać perforowanych kieszeni. W przypadku dokumentów, o których wiadomo, że będą przechowywane przez dłuższy okres czasu, perforowane kieszenie zapewniają ich ochronę przed uszkodzeniem. Umieszczenie niektórych dziurkowanych kieszeni w segregatorach i teczkach pozwala również na przechowywanie bezpiecznych małych kartek papieru, które w przeciwnym razie mogą zostać zgubione lub zagubione. Organizuj i lokalizuj dokumenty za pomocą przekładek do indeksów. Pomyśl o tym, jak chcesz uporządkować i odnieść się do swoich plików; alfabetycznie, numerycznie, według daty lub tematu. Dostępny jest szeroki wachlarz przekładek, a wiele z nich zawiera również stronę z zawartością, która pozwoli Ci odnieść się do swojej pracy. Plik od razu. Wpadnij w nawyk natychmiastowego archiwizowania dokumentów tak szybko, jak to możliwe. W przeciwnym razie wzrasta ryzyko utraty ważnych dokumentów. Ponadto, upewnij się, że masz dziurkacz blisko dłoni, aby arkusze były gotowe do złożenia.

Zakres archiwizacji i prezentacji Elby

Koordynacja kolorystyczna twoich akt to świetny sposób na uporządkowanie twojej pracy

Nasz najnowszy artykuł o laureatach nagrody BOSS Industry Award 2016 obejmował nagrodę Hamelin Brands jako producenta marki roku. W ich imponującym portfolio znajduje się Elba. Dzięki bogatej ofercie produktów do archiwizacji i prezentacji, Elba pomaga wyróżnić Twoją pracę z tłumu.

Znana w całej Europie jako marka łącząca w sobie funkcjonalność i jakość, Elba wprowadza do swoich produktów również doskonały stosunek jakości do ceny i unikalne funkcje. Czy zastanawiałeś się, kto wynalazł oczko w pilniku z łukiem dźwigniowym, które utrzymuje go w pozycji pionowej i bezpiecznie zamkniętej? To była Elba.

Seria Elba jest teraz dostępna w sklepie pocztowym z dostawą następnego dnia roboczego.

Zobacz